راهکار انجنیوس برای هتل ها

وای فای امروز دیگر به محبوب ترین و مورد انتظارترین چیز برای سفرهای کاری تبدیل شده است. اما صرفِ این که یک هتل بتواند پوشش وی فای را فراهم کنند، برای تبدیل شدن به یک هتل پنج ستاره در زمینه اینترنت و تکنولوژی کافی نیست! امروزه دیگر میهمانانِ هتل انتظارِ یک وای فای قدرتمند و مطمئن را دارند که پوشش کامل داشته باشد، از پهنای باند و سرعت بسیار خوبی بهره ببرد و لگ و تاخیر نیز نداشته باشد.

انجنیوس و صنعت مهمان داری و هتل داری

کمپانی انجنیوس با اکسس پوینت های داخلی (indoor) و خارجی (outdoor) خود، راهکارهای بسیار متنوع و منعطفی برای شبکه ارائه داده است. این اکسس پوینت ها در سرتاسر محیط هتل ها و میهمان خانه ها وای فای با ظرفیت و سرعت بالا در اختیار میهمانان می گذارند.

مدیریت منعطف و همه جانبه ی شبکه

سری اِن اسکای (EnSky) انجنیوس بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانند نیاز هتل ها را به خوبی پاسخ دهند. این راهکار به مدیران شبکه کمک می کند که بتوانند بی شمار اکسس پوینت و سوئیچ در سرتاسر محیط هتل مدیریت کرده و از طریق نرم افزار ایزی مستر (EzMaster) به صورت ریموت (از راه دور) به تمامیِ آن ها دستردسی داشته باشند.

شبکه های مدرن با ظرفیت بالا

برای محیط های شلوغ و پراستفاده ای چون هتل ها، انجنیوس از تکنولوژی مدرن و قدرتمندی چون 11ac Wave 2 بهره می برد. ارتقا شبکه به استاندارد 11ac کیفیت و سرعت و پوشش وای فای را برای شما تا پنج ساله آینده تضمین خواهد کرد، و ظرفیت شبکه را در لابی ها، اتاق های هتل، رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای افزایش خواهد داد.

شبکه ای امن برای میهمانان

با امکاناتی چون Captive Portal و Guest Network، انجنیوس یک شبکه ی امن و مطمئن را در اختیار میهمانان و توریست ها می گذارد. امنیت، دسترسیِ منظم و بدون اختلال و راه اندازی یک شبکه قوی و اختصاصی، همه از مزایای استفاده از این امکانات هستند. با ساخت لَن های مجازی (VLAN) امنیت، قابلیت اطمینان و پهنای باند در شبکه افزایش خواهد یافت.

هزینه ی کمتر، بازدهی بیشتر

با وجود هزینه ی کم، ارزشی که انجنیوس به شبکه ی شما می دهد در سطحِ کالاهای گران قیمتِ انترپرایز است. همچنین محصولات انجنیوس هزینه های ثانوی و شارژ و لایسنس ندارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *